Lilllov

But what if he doesn't feel the same way for me!
 
Godkväll på er alla! Jag började min dag med ett nationellt prov i engelska. Vi gjorde skrivdelen vilket också är mitt första NP i gymnasiet. Ska jag vara helt ärlig så har engelska aldrig riktigt varit min grej men jag tror det gick bra för mig då det var lättare än vad jag trodde att det skulle vara.
Vi fick även sluta halv ett istället för halv två då vi började lektionen efter lunch tidigare. Väl hemma hann jag plugga och kolla på lite serier innan jag var nere på gymnastiken en liten stund. Efter gymnastiken så blev det kickboxning som vanligt även om träningen kanske inte var den vanligaste. Eftersom Veronica opererade sig igår så kunde hon inte göra allt så ibland så körde jag med Veronica som min partner, ibland vår tränare och ibland en står säck som hänger i taket. Men när träningen var slute var jag i alla fall trött vilket innebar att det tog bra. Träningen är helt underbar då den verkligen är som terapi för mig!

Kommentarer
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0