Last Friday night I think we broke the law, always say we're gonna stop

 
Under skolan idag har jag varit lite trumpen då jag först inte fick biljetter till Ed Sheeran då dem sålde ut sjukt snabbt men efter skolan sken solen så underbart så köpte en glass på halva priset och fick även med mig Adina på det. Då gick mitt humör upp och sedan skrev min kompis att de uppgraderat Ed till Globen och skulle släppa fler biljetter. Så nu har jag as bra sittplatser och jag tycker att det är väldigt skönt att ha sittplaster. Aja, det har faktiskt även blivit en aning plugg nu på kvällen menmen. Nu måste jag sova då det blir en tidig morgon imorgon.

Kommentarer
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0