Kortfilmsfestivalen 2014

Två bilder från Instagram!
 
Godkväll alla! 
Min morgon blev lite stressig då jag vaknade 10-15 innan jag skulle gå till min buss men jag hann faktiskt trots att frukosten fick följa med på bussen. Sedan var det kortfilmsfestival. När vi kom dit blev vi fotade och så "minglade" vi lite innan det var dags att se kortfilmerna. Efter vi sett dem delade de ut olika priser vår film vann bästa ljud, jag var verkligen inte beredd på det så jag blev tvungen att dubbel kolla med Adina att det var vår film dem sagt innan vi gick fram, hehe. Vår huvudroll vann än för bästa manliga huvudroll så det blev en bra kortfilmsfestival. 
Efter det åt vi på MAX innan vi åkte till skolan där vi fick en uppgift och sedan fick vi åka hem. Jag kom hem vid två sedan dess har jag gjort nästintill ingenting förutom att ta en promenad med mamma och Charlie.

Kommentarer
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0