Varför måste man ha rubrik?!?

Idag så gjorde jag någon blinksak på NO:n. Jag råkade även bränna mig på fingret hehe. Andra lektionen var SO vilket innebar bara jobbjobbjobb. På lunchen åt vi först den äckliga skolmaten sedan gick vi till klassrummet där vi fick våra klasströjor! YES! Sista lektionen var SO igen men då fick vi tillbaka våra svenskaprov, jag trodde jag skulle få E eller D som högst men jag fick C! Tjohej! Vi fick även sluta tidigare, japp najsig lärare.
Efter så  tog jag en promis med Charlie och så åkte jag till ica med mamma och köpte lite matsäck för jag kommer hänga på en gymnastiktävling i Bålsta hela dagen. Mina gymnaster tävlar på förmiddagen men jag kommer nog stanna och kolla på de svårare också. Så imogron blir det upp 5.
Nu ska jag snart försöka få mig själv att duscha!

Kommentarer
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0