Mitt 2013

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Skaffa moppekort, börja gymnasiet.

 

Hur har ditt 2013 varit? Inte så bra som jag hoppats men mycket bättre än 2012.

 

Blev du kär i år? Noppe

 

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma? 8 Maj när 1D kom till Sverige!!!

 

Vad är din största framgång 2013? För att vara absolut helt ärlig. Jag vet inte.

 

Bästa köpet? Min nya systemis trots att jag inte betala den själv. 

 

Vad spenderade du mest pengar på? Saker att äta.

 

Gjorde någonting dig riktigt glad? 1D konserten!!!!

 

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013? Little Things - One Direction, We Can't Stop - Miley Cyrus, Birthday - Selena Gomez(är fler men kommer inte på just nu)

 

Vem har du umgåts med mest? Ingen aning

 

Har du haft ett förhållande under 2013? Noj

 

Vart reste du under 2013? Turkiet

 

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014? Massa

 

Vad gjorde du på din födelsedag? Var hemma och tog det lungt

 

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Självklart

 

Vem saknade du? Min gamla klass...

 

De bästa nya människorna du träffade? Har inte träffat så många nya människor, men min nya klass. Sjukt sköna personer.

 

Vad vill du säga till dig själv inför 2014? Sluta vara så rädd, gör saker, inga ursäkter!

 

Tagen från Nickys.se


Kommentarer
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0