1, Five ways to win your heart

1. Va rolig. Det klassika, men en person med humor är det bästa som finns.
2. Va romantisk. Asså jag kanske aldrig haft kille men älskar fortfarande romantik så ja, det är ett stort plus.
3. SPELA INTE SVÅRFÅNGAD! För gör du det så kan jag lova att du inte kommer få mig.
4. Visa att du har en djupsida. Jag är jävligt svag för killar som är lite djupare, hahah.
5. Var ALLTID dig själv. Gör inte till dig för mig utan var dig själv, du skulle kunna få ändra på några dåliga saker om(nu tänker ja ta fram en klycha) jag gör då att du vill vara en bättre människa för DIN skull.
Eller så är du bara Zac Efron ;)

Kommentarer
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0