My Thoughts Are Stars I Can't Fathom Into Constellations

Det är sällan jag faktiskt har en mening bakom mina rubriker men denna gång har jag det. Så ja nu tänker jag dra något ni egentligen skiter i. Idag på så fick vi läsa en artikel på samhällslektionen och jag börja tänka på att jag har VÄLDIGT mycket tankar och i mitt huvud låter de bra men jag har väldigt svårt att lyckas typ skriva ner dem eller ens säga dem utan att blanda ihop allt. 
 
Idag hade vi samhällskunskap första lektionen och vår lärare hade tydligen gjort praktik på vår gamla grundskola och hon mindes en av våra gamla lärare som han med shortsen. Haha ett litet insidejoke.
Men vi hade det i typ en timme sedan skulle vi ha 3 timmars håltimme som vi hade igår. Så större delen av klassen åkte till McDonalds för att köpa glass. Precis när vi skulle kliva av bussen visade det säg att vi fick sluta så vi gick lite mer än en 1 timme idag. Men aa vi gick till McDonalds och åt glass. Efter det satt vi där och prata en rätt så lång stund och människor gick lite olika. Jag, Malin och två andra gick till teknikmagazinet och jag och en anna tjej köpte varsit skal. Mitt blev såklart ett One Direction skal haha, man jag behövde typ ett nytt skal. Sedan gick vi tillbaka till Donken, tillslut var  vi 5 kvar och de två killarna ville till Max och äta så då drog vi dit. Jag, Malin och den andra tjejen som var med satt och väntade på killarna för vi skulle inte äta något men då kommer en tant och typ slänger ut oss för hon tycker att det är fullt eller något sådant när halva Max var tomt.
Haha men då gick jag och Malin till Cubus och jag hade bestämt att jag inte skulle köpa mer. Men det slutade att jag fick hem en BH och två nagellack också som jag påstår var nödvändigt haha. Vi gick också förbi H&M men varken jag eller Malin fick hem något därifrån.
Efter det åkte vi hem.
 
Hemma så har jag läst och sovit typ hela kvällen. Haha, jag blir så sjukt trött av att gå upp tidigt. 
 
Förresten jag tvivlade lite på allt gällande gymnasiet men efter bara några dagar så var jag säker på skolan och klassen men jag var osäker på linjen. I typ igår så fick jag schemat av en tjej som går på den linjen jag fundera på att byta till och så fort jag såg schemat visste jag att jag valt rätt. Så det blir inget byte, de enda ämnena jag vill läsa på linjen jag tänkte byta till var psykologi och filosofi men det kan jag läsa närsomhelst.
Det kanske bara är en låt och musikvideo men jäkligt romantisk är den. Btw i boken jag läser så finns typ den mest romantiska killen någonsin!!!!!!

Kommentarer
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0