Från dålig till bra, från bra till dålig

Idag var det onsdag. Vilket jag tycker brukar var en sålig dag för den är jobbig och så brukar jag ha två engelska lektioner på rad men nu fick vi byta elevens val och då fick jag något jag ville. Vissa av oss fick också glass i skolan. Sedan på konfan får jag en lapp till när jag ska hjälpa till på en gudstjänst. Då får jag vet att jag måste hjälpa till på en lördag och det är min enda helt lediga dag. Sedan när man kommer hem tänker man boka biljetter till Breaking Dawn premiären men så säger mamma att jag inte får gå för att det är en vardag. Då blev jag riktigt irriterad. Så nu är jag bara super irriterad.

This is me

Kommentarer
Postat av: Adina

kan vi inte gå på helgen efter då?

2011-10-26 @ 21:54:43
URL: http://erikzzonz.blogg.se/
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0