13/05-14

På Estetisk Kommunikations lektionen fick vi välja lite vad vi skulle göra och jag valde att photoshopa på en tatuering på min fot. Den kanske inte ser super verklig ut menmen... Jag testade att göra den här då jag funderat ett tag på att skaffa en sådan, jag tycker det var snygg och skaffar jag en ska den antingen vara som på bilden eller vid mitt öra.
 
Och så var ännu en tisdag avklarad. Det har varit en slapp dag då jag i skolan lekte med photoshop, kollade på trolljägarna och slutade halv två. När jag kom hem pluggade jag lite matte till mitt muntliga nationella i matte imorgon, tror jag skulle behöva plugga mer men jag orka inte. Nu på kvällen har jag tränat kickboxning, jobbigt men så jäkla kul!
 
Imorgon har jag olika nationella HELA dagen och så är jag förbannad på min mattelärare som är väldigt orättvis! Aja, nattinatti på er alla fina!

Kommentarer
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0