Staaallet!

Jag bjuder på en sjukt gammal arkivbild i brist på bilder. Tror det här var sommaren 2012...
 
Hej! Idag så var det ingen skola men jag fick ändå bara en och en halv timmes sovmorgon för att jag skulle på utvecklingssamtal. Fast en och en halv timmes sovmorgon är bättre än ingen. Efter det hängde jag med mamma i stan och så åt vi lunch där. Efter det hämtade vi upp några från min klass för att vi skulle hem till mig och filma till vår kortfilm. Vi hann tyvärr inte så långt som jag hoppats och trott men vi hann spel in lite iaf.
 
Sedan fick jag äta och göra iordning mig för stallet. Det var så himla skönt att komma till stallet då jag inte varit där på 3, 4 veckor. Jag fick rida Jamille som jag bara ridit någon gång förr så det var en aning läskigt men det gick bättre än vad jag trodde att det skulle göra. Nu blir det lite plugg innan jag måste sova! Tjingeling!!

Kommentarer
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0