Mellofinal

Bildkälla: SVT
 
Jag är inte helt onöjd med vinnaren av mello. Självklart fanns det bättre men jag tycker Sannas låt var okej och att hon var värd att vinna sin sjunde gång. Lite synd tycker jag att Ace vara så nära men jag tror helt ärligt att hon är nöjd ändå så.
Jag är även lite ledsen att Oscar hamna så dåligt men det vägs upp av (ja nu kommer jag kanske låta som en hemsk människa menmen) att Anton förlora så hiiiimla stort. För jag hoppades mest på att Oscar iaf skulle slå Anton och jag trodde det skulle behövas en vinst för det eftersom Anton var favorit tippad men nej. Haha, ne men jag tycker verkligen inte om Anton. För jag tycker inte att han någon speciell röst och så är han inte snygg heller. Jag tycker att han är så jäkla lik Eric Saade och jag har alltid sett Eric som lite slemmig vilket gör att Anton också känns slemmig. Aja jag är inte helt onöjd även om jag tycker att Oscar kunde få komma bättre, men det skulle inte vara helt fel att få trösta honom... Hehehehe...

Kommentarer
Postat av: Ida Karlsson Öst

Hej, bra blogg! Besök gärna min också!

2014-03-08 @ 23:15:16
URL: http://idakaarlsson.blogg.se/
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0