Inköp

 
Den här tröjan var mamma jätte snäll och köpte till mig på Gina Tricot när vi hängde lite på stan i Onsdags, minns inte vad den kosta.
Igår kom ett litet paket till mig som innehöll det här armbandet jag köpt. Jag köpte det från ett UF-företag i Stockholm. Jag tyckte det var as snyggt och så tycker jag om budskapet på den. Jag vet inte om de har något kvar att sälja men om någon av er är intresserade kan ni mejla [email protected]. De skänker även 25% av varje sålt armband till barncancerfonden.

Kommentarer
Postat av: Carro - en alternativ bloggerska

Oh vad vackert armbandet var! :D Kramisar Carro

Svar: Visst var det :D
Johanna

2014-03-17 @ 21:22:43
URL: http://quiethell.blogg.se/
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0