FRIIIDAY!!!!

Bilder tagna från Verco och Adinas Instagram!
 
DEEEET ÄÄÄR FREEEDAAAG IDAAAG!!! Idag är det fredag och det har varit en väldigt bra fredag. Vi hade aktivitetsdag så vi börja 10 vilket innebar att jag fick gå upp klockan 7. Men självklart jag vaknade kvart över 6 istället för att sova min extra timme. Jag låg däremot kvar i sängen till sju och försökte somna om vilket inte är lätt när man har en lillebror i rummet ovanför som inte kan sitta stilla. 
 
Iaf så började skolan 10 och så skulle den sluta 12 men den sluta 10 över 11. Jag, Veronica och Amanda hade träning och sedan åkte vi inte till stan och vänta på Malin och Adina som varit och badat. Efter det åt vi lunch på Max tillsammans då det här var Veronicas sista dag eftersom hon ska byta skola. Sedan hängde vi lite på stan innan vi åkte hem.
 
Hemma har jag gjort ingenting alls. Hahah, just nu är det let's dance som gäller sedan blir det nog film med min älskling, DYLAN O'BRIEN!!!

Kommentarer
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0