I ain't leaving without your love

 Gammal bathroom selfie!
 
Heeeeejsan!
Jag började min dag med att köra intervaller på löpbandet, det var hur längesen som helst sen jag använde det. Det gick bra men shit vad jobbigt det var och ändå körde jag bara i 20 minuter. Sen så efter det har jag inte gjort så mycket, jag haffade datorn en liten stund. Nu på kvällen gick vi till min moster vilket tar 40 minuter, där fikade vi lite innan vi gick hem.
Just nu så håller jag på att rensa kameran då den är proppfull och snart så ska jag se lite Two And A Half Men.
 
Någon som vet ett bra gratis program som man kan använda för att ändra från NEF format till JPG?

Kommentarer
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0