You don't take a photograph, you make it.

3:de skoldagen och freeeedag! Japp jag börja i onsdags då jag tror många andra börja. Har inte riktigt känts som fredag idag men skönt att det är fredag.
 
Idag skulle vart en vanlig skoldag men eftersom vi fått nytt schema den här terminen så blev det något strul så vi fick sluta lite efter ett istället för halv fyra.
Hemma så har jag vilat och fixat massa grejer.
 
Vet ni vad!!!! Vi ha fått snö!!!! En månad försent så nu kan den dra, för får jag ingen snö på julen så vill jag inte ha snö överhuvudtaget.
Tänker nog också sluta med årutmaning grejen för då jag känner mig tvungen att blogga och det är inte direkt därför jag bloggar så, ja jag klarade 9 dagar iaf :D
Me and my little bitch(that don't wanna look into de camera)!

Kommentarer
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0