Sväva som ett dollargrin, stick som en dragster

Underbara pappa kom hem med lite blommor!
 
Idag fick jag, Malin och Adina skjuts in till skolan vilket var sjukt skönt då jag kan sova en halvtimme extra. Första lektionen hade vi handboll vilket var lite kul trots att jag hade lite ont sen igår.
Ibörjan av dagen hade jag typ inte ont alls men det har blivit värre under dagen så fruktar morgondagen lite, hahah. På eftermiddagen var det fotografisk bild vilket jag tycker är sjukt kul då vi får lära oss mycket vilka inställningar man ska ha och så.
 
Efter så har jag faktiskt inte gjort så mycket, jag sitter och diskuterar med mig själv om jag ska se ikapp på serier, kolla film eller spela sims. Tror nog det blir sims.

Kommentarer
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0