Maybe we got lost in translation, maybe I asked for too much

Best singer ever + Best song ever =The biggest and best performance ever made!!!!
 
Idag är en dag som jag tänkte plugga massa sluta med lite engelska plugg. Jag har även tränat, jag var först ute och sprang med Hampus och vi sprang längre än vad jag brukar. Jag tycker egentligen bäst om att träna själv men det kan vara kul att träna med folk som är bättre tycker jag för oftast pushar dem en väldigt mycket vilket jag tycker är kul. 
Annars så har det inte hänt mycket förutom att jag fått veta att jag slutar 11:35 istället för 13:35 vilket är väldigt skönt.

Kommentarer
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0