Kort eller långt

Mitt hår har börjat bli lite långt nu så nu måste jag bestämma hur jag vill hadet. Antingen klipper jag mig igen eller låter det växa ut. Jag vet inte riktigt, när jag klippte mig hade jag inte ens en tanke på att det skulle få vara kort men jag passar rätt så bra med det. Men jag saknar mitt långa hår..
Så eftersom jag inte riktigt vet hur jag vill ha det så kanske det finns någon snäll själ där ute som skulle kunna hjälpa mig, kort eller långt?
Precis när jag klippt mig.
Innan jag klippte mig.

Kommentarer
Postat av: verkooo

saknar mitt också, måste också bestämma mig haha, jobbigt va :D

Svar: Jaaaa!
Johanna, 14 år och drömmare...

2014-01-03 @ 17:22:47
URL: http://veronicasfoton.devote.se
Postat av: Elin

Du kan ju ha lite mellanlångt ;)

Svar: Lät faktiskt rätt så bra, tack :)
Johanna, 14 år och drömmare...

2014-01-04 @ 17:47:00
URL: http://minblidblogg.blogg.se
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0