Knutmasso

Skoldagen börjde med idrott där vi körde Zumba, det var kul men jag kände mig samtidigt väldigt dum.
Efter så åt jag, Malin, Veronica och Amanda på Max vilket smaka prima.
På NO:n så fick vi tillbaka provet vi gjorde innan lovet. Jag var helt säker på att jag skulle få ett stort F men jag fick ett D och då höll jag typ på att dö av lycka, hehe.
 
Efter skolan tänkte jag träna men jag drog till knutmasson i Gimo istället med mamma, Oliver och Casper. Träffade Veronica typ tre gånger, hon var en räv haha.
På max!!!!!
En inte så bra bild på Verco i hennes dräkt.

Kommentarer
Postat av: LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Härliga bilder!

Svar: Tack
Johanna, 14 år och drömmare...

2014-01-13 @ 22:39:25
URL: http://babustylee.webblogg.se
Postat av: Miss Naily A Fucking Rockstar

Ha, ha vilken underbar dräkt!

Svar: haha visst var det :)
Johanna, 14 år och drömmare...

2014-01-14 @ 14:41:14
URL: http://www.fames.se/missnaily
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0