It's kind of fun to do the impossible

Egentligen inte hänt något speciellt idag men jag var duktig och träna imorse. Jag har faktiskt blivit bäldigt duktig med träningen nu för tiden.
Kollade även på Ollies polomatcher, tyvärr förlorade de båda men de va glada ändå. Men en sak som irriterar mig är vuxna som inte vet hur man beter sig. Det var ju 2 lag som spela polomatcherna och ett lag vann mot de båda andra och de andra laget som inte var Ollies lag var as dåliga förlorare. Det laget och Ollies lag spelade sista matchen och gissa vad som händer. Jo jag hamnar framför en förälder för det andra laget, han sitter och skriker så fort något inte går dom han vill. Jag tycker ju att man ska försöka vara förebild när man har barn som inte ens är 9(japp hans unge var inte ens 9 år och han kunde inte bete sig!) men han verka inte hålla med mig. Han verka tycka att man skulle lära ungen att det är fel på allt och alla om saker inte går som man själv vill hela tiden, inte så konstigt att de blir dåliga förlorare då.
Förstår mig verkligen inte på sådana människor, ni är vuxna så bete er som det då.
 
Nu på kvällen så har min farmor och farfar varit här och ätit middag. Träffar inte de så ofta så det var trevligt. Mamma gjorde sin as goda vitchoklad mouse, skulle kunna äta hinkar av det! Så hiiiimla gott asså!

Kommentarer
Postat av: Celine

- Åh får jag fråga hur ett vanligt veckoschema ser ut (inte i detalj då men du fattar haha)? :)

2014-01-12 @ 11:42:51
URL: http://celinelf.se
Postat av: Emelie

Vad duktigt att träna på morgonen! Jag är mer en kvällstränare ;)

Svar: aa jag tycker om att få det gjort :)
Johanna, 14 år och drömmare...

2014-01-12 @ 22:01:38
URL: http://nattstad.se/bymelli
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0