God eftermiddag!

Min sena brunch!
 
God eftermiddag på er alla!
 
Idag har jag tyvärr inte hunnit så mycket. Jag gick upp lite innan 9 imorse för att ut och springa vilket gick väldigt bra och så har jag satt ut ett nytt mål för min konditionsträning. Efter det blev det ett benköttarpass, sedan efter duschen och en promenad med Charlie så tänkte jag göra brunch men vi hade inge maragrin så jag fick dra ner till Ica för att köpa lite. Så nu har jag precis ätit en sen brunch och sett det 100:de avsnittet av Vampire Diares.
 
Vad jag ska göra resten av eftermiddagen vet jag inte riktigt, eller ja jag ska vara barnvakt åt min lillebror men han spelar bara ändå så. Ikväll kanske jag ska upp till furuhöjden och kolla på deras teater som Malin och Adina är med i.

Kommentarer
Postat av: ANGELICA - Hälsosamt

gott :D

Svar: Det var det verkligen :)
Johanna

2014-01-25 @ 20:42:46
URL: http://nattstad.se/healthbyangelica
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0