6. Vad vad populärt när du var liten?

Ska jag vara helt ärligt har jag inte så bra minne men ska försöka...
Tamagotchis, haha man hade med sig dem var man en gick och satt flera i grupp och höll på med dem. 
Kulor, Har inte så mycket att säga om det förutom att jag fortfarande hittar kulor i mitt rum lite då och då, hehe.
Bilddagboken och msn, vet ni hur jäkla cool när jag skaffade mig bilddagboken och msn. Det var liksom saker som äldre höll på med och ja jag kände mig förfärligt cool.
Bratz, tror jag fortfarande har en låda här hemma som är full med Bratz. De var ju as coola med sin kläder och grejer.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha! Alla kommer vi nog ihåg Bratz ;)

2014-01-07 @ 00:32:27
URL: http://nattstad.se/bymelli
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0