You know I wanna be the one who hold you when you sleep

Mat mat maaaat! Detta var min middag igår kväll. Ska jag vara helt ärlig vet jag inte varför jag fota den, jag var bara sjukt sugen på det och jag måste ju använda bilderna så de får komma upp här. Jag älskar små läskflaskor, sjukt gulliga!!
 
Och så blev det måndag igen... Idag så har skoldagen var väldigt normal och när jag kom hem så tog jag en PW på mitt band och så körde jag triceps. Sjukt skönt med ett träningspass asså! Sedan så har jag och Veronica anmält oss till en introduktionskurs till körtkort så att vi får börja övningsköra så snart får jag sätta mig bakom ratten. Haha, är sjukt taggad på det men det känns samtidigt som jag bara kommer krascha.
 
Nu ska det bli liiite matteplugg, vi skulle ha det på onsdag egentligen men nu ska vi ha det nästa onsdag vilket är lite skönt då det är mer tid till plugg för jag tänker försöka börja plugga i tid haha!

Kommentarer
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0