Tjotjo

Det här skrev vår lärare precis innan finalen och grilla dem var precis vad vi gjorde.
 Typ ingen visste vilka grillska var då vi precis bytt namn men nu så...
 Ledsen och säg det Thorén men pappas pengar räckte i inte i någon av finalerna.
 Jag tycker min klass tweets här ovan är fruktansvärt roliga!!!
 
Tjo på er!
Dagen börja med att jag fick sova en halv timme extra då jag, Malin och Adina fick skjuts till skolan. Skoldagen har inte heller varit speciellt normal då de var friskolekampen. Det var mitt första år där (jag spela inte utan var bara publik) och trodde det skulle gå rätt så dåligt för oss men jag tycker det gick bra gör oss på fotbollen trots att vi inte gick vidare från gruppspelet.
 
Men på innebandyn gick det ännu bättre så vi lyckades komma till semi där vi slog ut Jensen. Sedan fick vi möta Thorén i final och första halvleken stod det 0-0 men i början av andra halvleken började det gå bra för oss men tyvärr kom Thorén ikapp så det blev förlängning där inget speciellt hände. Efter det blev jag och Veronica tvugna att springa till bussen för att hinna med en buss hem, men jag missade ändå min buss hem och när jag satt stadsbussen och vänta fick jag veta att vi vann över Thorén på straffar. Jag blev as glad trots att jag missade det. Turen fortsatte då det går en till buss som tar lite längre tid direkt efter bussen jag tänkte ta och den hann jag med. Juste tack till Jensen som satt och hejade med oss när vi mötte Thorén, kändes kul att vi fick lite medhjälp då Thorén är en större skola.
 
Väl hemma fick jag slänga i mig lite mat, byta om och skryta lite för Hampus då det inte gick så bra för deras lag. Nu är jag hemma från kickboxningen och jag ska nog kolla på vänner (har blivit beroende igen).

Kommentarer
Postat av: Alice

sv: åh tack! :D

2014-02-28 @ 07:13:41
URL: http://skimmelfuxenalice.horseworld.se
Postat av: Josäfin Andersson

Haha så najs att vi slog thoren!!

Svar: haha ja verkligen :D
Johanna

2014-02-28 @ 08:53:46
URL: http://jossanamigo.blogg.se/
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0