Take me back when our world was one block wide

 
Dagen börja med digitalt skapande där vi skulle filma till vår kortfilm och vi skulle filma på vår grannskola vilket var pinsamt men kul, haha. Fick även tillbaka mitt matteprov men jag har lite blandade känslor av resultatet då det var bättre än vad jag trodde jag skulle få men sämre än vad det brukar gå.
 
Efter skolan var jag sjukt taggad på att äntligen få rida igen då jag inte ridit på 3 veckor men precis när jag kommit hem fick jag veta att det var inställt vilket sög väldigt mycket. Men det gav mig även tid att plugga lite vilket jag annars inte brukar hinna på onsdagar. Nu, Top Model!!!!!

Kommentarer
Postat av: ❤ BAMBI ❤

Hej fina du! :D
Veckans Vackra är nu avslutad och 2 vackra vinnare är dragna!
Vann du inte? Var med igen! :D
Puss & Kram skumbanan <3 /Bambi

2014-02-27 @ 17:29:49
URL: http://fames.se/bambi
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0