OREEEO

Köpte egentligen till alla hjärtansdag men glömde på någotvis bort dem så det får bli mitt sällskap ikväll istället.
 
Idag har inte varit en bra dag. Den började bra då solen sken och man fick vårkänslor men när gymnastiken var slut och jag tänkte fota så hade solen försvunnit och det kändes som höst igen. Sedan så regnade när jag skulle ut med Charlie, jag har ringt runt och sökt typ 100000 olika jävla sommarjobb och så har jag redan skrivit det här inlägget en gång men all text försvann av någon anledning. 
Typ det enda bra är att Sverige tog sitt andra OS-guld. Jag brukar inte kolla men kunde inte sluta när det gick så bra för Sverige.
 
Nu ska jag ta min chokladkakor och sätta på en serie eller The Wolf of Wallstreet. Just jag måste också ta reda på min syvs namn och fråga grejer om indviduella valet som vi uppenbarligen är obligerade att göra. Jag vill typ välja allt men endå ingenting!!!! Aja, ska sluta gnälla här och börja gnälla på min syv, stackarn.

Kommentarer
Postat av: Ronja

Åh gud vad gott!

Svar: Det var det verkligen! :)
Johanna

2014-02-17 @ 12:32:12
URL: http://rustandstardust.blogg.se/
Postat av: vendela sparr

Gud va gooott

Svar: Det var det :)
Johanna

2014-02-17 @ 14:16:32
URL: http://chillaforever.blogg.se/
Postat av: dite

var oreo maraboun god? :D

2014-02-17 @ 22:22:34
URL: http://affys.se
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0