I wanna scream and shout and let it all out

Tagna av Verco och Adina, som är väldigt bra fotografer!
 
Första lektionen idag var idrott, vi skulle visa upp vår dans vi gjort. Jag hade tur och hamnade i en as bra grupp trots att vi gick från 4 till 2 av olika anledningar. Men jag tycker vi två klarade vår dans väldigt bra faktiskt. Och vår rekvisita var 3D glasögon och vårt smink var svarta krigsstreck, haha.
Efter lunch var det fotografisk bild som gick väääldigt sådär men Adina och Veronica fotade bilderna över här som jag faktsikt tyckte blev fina.
 
Nu på kvällen har jag ätit massa onyttigt och bara suttit ner. Jag måste försöka kolla ikapp alla serier jag ligger efter i. Önska mig lycka till!

Kommentarer
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0