Guys can fake it? Unbelievable! The one thing that's ours!

Det jag fick idag av mina föräldrar och bilderna är dåliga men orkade inte fota ordentligt. 
 
Idag är det fredag och jag har spooortloov!!!!! 
Min dag har mest bestått av skola och vila. Jag fick sluta tidigare idag och så åt vi efterrätt här hemma efter som det är alla hjärtansdag och så har jag fått massa godis och en lott där jag vann 60kr av mamma och pappa. Nu på kvällen så såg jag filmen 12 years a slave, har väntat så länge på att se den och den var så jäkla bra. En typ recension kommer kanske upp imorgon.
 
Det här inlägget skulle kommit upp igårkväll.

Kommentarer
Postat av: dite

åh vad gott!

Svar: Det var det verkligen :)
Johanna

2014-02-15 @ 11:47:22
URL: http://affys.se
Postat av: Denise

Skönt med lov! :D Några speciella planer? :)

Svar: Jag det kommer bli väldigt skönt men nej jag har inte riktigt några planer. De flesta jag känner åker iväg.
Johanna

2014-02-15 @ 19:35:09
URL: http://flingans.nu
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0