Måndag

Okej, kreativ rubrik.
 
Men iaf idag fick vi en ny tjej från klassen, hon kom skolan jag tänkte söka till först. Men aa första lektionen var idrott. Vilket innebar lacrosse(ingen aning hur man stavar) och det var en FRUKTANSVÄRT. Tyvärr så hjälpte inte att vi hade en snygg vikare idag(hahaha japp jag är ytlig, lär er leva med det). 
Lunchen blev två timmar istället för en idag så någr från klassen drog till Subway. Det var sjukt gott asså!
Andra lektionen innebar Engelska. Först hade vi redovisningar i små grupper(den uppgiften jag snacka om igår). Eller ja först fick vi skriva klart sedan gjorde vi redovisningar. Sedan skulle vi ha en engelska redovisningsom blivit uppskjutet massa. Vi var två grupper som gjorde idag och det är sjukt skönt att få det gjort.
Hemma tänkte jag få mycket gjort men det sluta med att jag bara läste.
Nu blir det nog lite mer dator och sedan bok och sedan sömn.
Too true...

Kommentarer
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0