1D kommer till Sverige bitches!

YES! Ni läste rätt One Direction kommer till Sverige igen. Jag är helt överlycklig samtidigt som nervös för jag har ingen att gå med förtillfället och om jag inte hittar någon får jag inte gå...

Idag så har jag haft en vanlig skoldag, första lektionen var matte. Men jag var faktiskt en av de få som gjort matteläxan och ja har lämnat in allt hittlis i tid. Ja det är nytt rekord.
Sedan blev det svenska då jag äntligen kom igång med min uppgift men jag var också VÄLDIGT flummig.
Innan vi åkte hem köpte jag en frusen yoghurt. På bussen läste jag ut min bok och jag hatar att åka buss och inte ha något att läsa. Men ja jag fixade alla uppdateringar till min mobil jag strunat i och nu har jag nya iOs 7. Saknar gamla lite men det här blir nog bra.
 
När jag kom hem så gjorde jag inte så mycket, det är så mycket saker osm hänt att min hjärna höll på att explodera och jag blev bokstavligt talat yr p.g.a. allt. Men när jag samlat mig så tittade jag på nya New Girl-avsnittet och sedan titta jag på en podd. Har nu tyvärr kommit tillbaka till för mycket tänkande så är lite gråtfärdig men försöker att vara stark(typ).
 

Kommentarer
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0