Mycket träning

Idag så har det blivit lite av en träningsdag. 
Imorse så hade vi idrott på Actic, det var första gången vi var där så det blev en lite omväg dit men vi hittade iaf och kom i tid. Där körde spinning, väldigt jobbigt trots att nu i efterhand tror jag att jag hade kunnat tagit i mer. Men iaf sedan blev det buss till skola och engelska. Vi har börjat läsa en sjukt bra bok.
När jag kom hem blev det mat och intervallträning. Nu väntar jag på Hampus som är ute och springer för vi ska köra ben när han kommer hem, när man kör med honom blir det as jobbigt men aja. Det är bra att jag tränar mycket idag så jag ätit en MASSA onyttigt idag.
 

Kommentarer
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0