Vinterhatare

För mig är det fine om man inte gillar snön, julen eller vintern men varför ta ut det på människor som älskar allt det. 
Jag älskar typ allt med vintern och jag får in min vinter och julkänsla i slutet av oktober och ja kanske lite tidigt men fortfarande varför trycka ner människor som älskar det? Nu så har flera börjat få i julkänslan men jag känner fortfarande många som håller på och säger att snön och vintern suger. 
En fråga hur skulle ni känna som jag trycker ner era sommarkänslor? Ni skulle bli irriterad. Så lägg ner och trycka ner folk som tycker om vintern okej? För annars har jag bara två ord för er, Fuck You!
Och ja, jag kanske överreagera men jag är så trött på vissa människor

Kommentarer
Postat av: aschmanda

Joina gärna veckans blogg tävling! :) http://aschmandas.se/blogs/27492948/veckans-blogg-v46-vinnareny-omgaang.htm#WriteComment

2013-11-16 @ 19:43:40
URL: http://aschmandas.se/
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0