November

Nu är det ju november så kan jag få snö nuuuuu? Jag vill sååååååå gärna ha snö!!!!! GE MIG!!!!!!!!!
Idag är det ända bra jag gjort idag var att se ikapp HIMYM så nu måste jag börja följa den, sjukt jobbigt alltså men ändå skönt att jag slipper nörda det. Kommer nog hitta en annan serie att nörda men ändå.
Jag har även på kvällen bakat spökmarränger till mitt släktkalas imorgon. De här blev tyvärr rätt så platta och några så jag bakar nog några till imorgon, JAG ÄLSKAR MARRÄNGER!!!! Jag bakade även nutellabollar med krossade nötter i onsdags. Sedan har mamma bakat nougatbollar, lakrisbollar och lakrismuffins. Hon skulle baka någon choklad grej också. Yummy!(Förlåt för eventuella stavfel)

Just nu kollar jag på Spring Breakers, tog bara en paus för att se vem som åkte ut från idol. Men jag skriver sen om vad jag tycker om filmen. Tjingtjing!
Första bilden är inte min btw. Tog den från weheartit och hitta tyvärr ingen hemsida som jag kunde länka till men cred till ägaren.

Kommentarer
Postat av: Josäfin Andersson

åh vad gött med chokladbollar!

Svar: Speciellt när de innehåller Nutella ;)
Johanna, 14 år och drömmare...

2013-11-08 @ 10:46:33
URL: http://jossanamigo.blogg.se/
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0