Teddybjörnen Fredriksson ja så hette han

Rubriken kommer från att jag och Malin sjöng och spelade den på första lektionen(muuuusik) idag.
På matten fick vi göra annat haha. Så jag pluggade språkhistoria som jag hade prov på lektionen efter. Provet gick sådär, är rätt så säker att jag blir godkänd men inte så mycket mer än det och jag måste typ få ett C så bra gjort Johanna. A delen på provet gjorde jag inte klart för tillslut tröttnade jag och skrev massa citat och låtar, hehe. Jag gjorde även en bokpresentation, den blev lite haffsig för att jag improviserade och jag tog en paus i provet för att göra den.
Sista lektionen var spanska och då fick jag veta mitt betyg. Jag kommer att höja mig men om jag gör det med ett eller två steg beror påen skrivuppgift jag ska göra nästa vecka.
Efter har jag barnvaktat Oliver och vilat.
Large

Kommentarer
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0