Plans

Tjohej!
Idag är det söndag, ingen gymnastik för att det var uppvsining igår. Men en grupp kommer fortsätta med träning ett tag till för de har tävling i slutet av maj. Uppvisningen gick bra, sista saken vi gjorde som jag hjälpte till att leda gick riktigt bra. 
Idag så har jag kollat serier och sprungit men spring rundan blev inte riktigt som jagtänkteefter ungerfär 1,5 kilometer ramla jag och gjorde illa foten så fick gå hem sedan vilket också ledde till ingen styrka.
Nu håller jag och Erika på att planera tåg och buss till Friends Arena. Känns som det börjar flyta på. Snart har vi det planerat och då är väntan det ända. Asså kommer bli den bästa kvällen i mitt hela liv.
 
 

Kommentarer
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0