One Direction

(tidsinställt)
Okej tänkte göra ett helt onödigt inlägg om One Direction konserten jag var på i Onsdags men kan vara kul att kolla tillbaka på senare.
Det började med att vi fick slippa sista lektionen och då tog jag och Erika en tidigare buss till Uppsala där jags åg flera jag kände igen. Väl där gick vi med snabba steg till stationen som ligger typ 20 meter bort haha. Vi tog pendeln till Solna och efter typ halva vägen fick vi signal fel och tåget stannade percis bredvid ett spår det där låg en STOR död bäver.
Vi kom fram till Solna ungefär kvart över 4. Vi letade upp en alldeles full Girll. Vi kom till Arenan typ 40 minuter innan insläppet, vi gick till ett stånd och köpte varsin t-shirt. Sedan letade vi efter Entre A och vi ställde oss för att köa när det var 20 minuter kvar. De öppnade inte förrän 10 över så vi köade i 30 minuter. 
När vi kom in på Friends så gick vi till ett stånd där inne där jag köpte ett Directioner halsband som var slut på de där ute.
Vi väntade ett bra tag på att Camryn skulle börja, det är jätte många som säger att hon var dålig men jag tycker hon var as grym. Speciellt eftersom hon bara är 13.
Men när hon var klar tog det en stund till tills killarna kom. De visade reklam medan vi väntade och då skrek alla helt i onödan.
Men när killarna kom ut så ställade alla sig upp och lyckan inom mig av att se dem i verkligheten. De var så underbara, jag sjöng så högt och varje gång någon kille tittade åt vårt håll eller om jag såg Niall på stor skärmen började jag stor gråta. Little things var nog den bästa låten för då var typ alla tysta och ljushavet. Det var visserligen inte den färg som någon skapat faceboo sida ommen liksom ungefär 35 000 människor gjorde ett ljushav. Fatta hur det såg ut.
Kan fortfarande inte fatta att jag sett dem.
Efter så skulle vi till pappas bil som stod vid stationen, INTE kul! Folk som gick framför stannade och desom var framför gick på och puttade. Men när personer puttade mig armbågade jag dem för deras dumhet och inte fatta att jag inte kommer fram.
Helt enkelt en UNDERBAR kväll.
(Bild på det jag köpte får ni när jag är hemma igen.)
(Bilderna jag lägger upp nu är inte mina för jag typ typ ingen, haha. Ni ser att de är från onedirectionsweden.se)

Kommentarer
Postat av: Bruno Mars Sweden

Hejsan! Kolla gärna in min nystartade blogg om Bruno Mars via denna adress: http://brunomarsswe.blogg.se/ Hoppas du gillar den! :)

Ps: förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer! :)

2013-05-13 @ 20:17:36
URL: http://brunomarsswe.blogg.se/
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0