THE DAY!

Okej så nu tänkte jag gå igenom min dag.
Imorse vaknade jag och  kollade ut och gissa vad. Det såg ut som december. ALLT var vitt! Men nu ser det lite bättre ut.
Sedan blev det SO och NO där jag har en parallelklass och en tjej i den klassen har såsjukt fint hår det är långt och sjukt fint!! Dessutom hade hon lockat det med stora lockar, so GIVE ME!!!! Funderar ocksåpå att färga håretigenför mitt hår är förtillfället tre färgat och fruktansvärt.
I alla fall för att jag skulle hinna äta innan gymnastiken skulle jag hjälpa mamma att göra pommes frites men jag råkade ta eld på fritösen haha duktiga jag.
Aja, ska sluta tråka ut er med mitt helt ointressanta och normala liv.

Kommentarer
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0