Sunday?

Okej känner mig lite osäker om det verkligen är söndag eller inte... haha! Idag så blev det av till farmor och farfar för påskmiddag. Mår lite illa men vad gör man inte för mat?  Både idag och igår har gått så sjukt snabbt. Aja körde faktiskt lite styrka imorse. Duktig tjej ni vet.
Jag märkte även att jag glömt min svenska bok i skolan så då kunde jag läsa en jag ville läsa istället. Så just nu läser jag "Förr eller senare exploderar jag" vilket är fault in our stars på engelska.
Har även sett MASSA PLL på senaste tiden har snart sett hela säsong 3. Asså jag tror typ PLL är den enda serien/filmen  som har en het nörd. Haha!
Håller med, fattar inte vad rollbesättaren tänkte. Men GAAAAHHHH vad snygg!!!

Kommentarer
Postat av: Michelle

Fin blogg, lust att göra bloglovinbyte?
kramisar

Svar: ledsen gör inte bloglovinbyten...
Johanna, 14 år och drömmare...

2013-04-05 @ 17:16:49
URL: http://michaanss.blogg.se
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0