Finally Friday

Äntligen fredag! :)
Idag så hade vi NO som flöt på som vanligt. På SO:n var jag och Malin som vanligt helt ofokuserade och yttersta roliga. Jag fick även veta mitt sammanlagda svenska betyg på nationella vilket var B och så fick jag vet på alla delar. Jag blev inte alls nöjd och vet att jag kunnat gör abättre på i alla fall skrivdelen.
På SO:n efter lunch så hade vi nyhetsprat då bestämdes det även att jag ska läsa en dikt imorgon då min kusin döps. Sjukt läskigt men ändå kul.
Tumblr_mimx8bfdag1rmw0cso1_500_large

Kommentarer
Postat av: ★ ADARAS.se - Where blog meets magazine! ★

Vinnaren i DesignSkins-tävlingen är presenterad i senaste tävlingsinlägget:
http://adaras.se/2013/march/vinn-orly-smartgels-starter-kit-led-lampa.html#comment
Var gärna med och tävla igen! :D

2013-03-02 @ 21:58:29
URL: http://adaras.se
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0