TIISDAG ELLER LÖRDAG? bra fråga!

Vill försöka hänga med i dagarna men det är lite svårt på sommaren.
Idag tänkte jag få upp tidigt och träna men kände mig för seg. Idag har jag mest bara legat som jag gjort större delen av sommarlovet. Min hjärna är splittrad för en sida vill bara ut och ha kul medan den andra har skolan kört slut på och orkar inget annat än vila.
Men jag drog mig ner till landbadet runt lunch för att lämna ett usb minne och Adina sommarjobbar där just nu. Efter det drog jag till Ica och gissa hur många människor jag kände som var där. Det var hur många som helst och småprat är inget jag är speciellt bra på. Men jag tog mig igenom det.
När jag kom hem så läste jag Frida och slappnade av tills jag hämta Olivet från fritids och ta honom till simskolan.
Pappa lämnade även in kameran för att jag måste ha tappat den för objektivet hade hamnat snett.
VET NI VAD JAG ÄR MEST SUGEN PÅ JUST NU?? RIDA!!!! Funderar att höra av mig till stallet och se om jag kan komma och rida. Kanske Malin, Kicki och till och med Adina också vill rida. Men en sak är säker. JAG MÅSTE DIT UNDER SOMMAREN, har lite ångest för tillfället för att jag inte ridit på några veckor.
Från min kusins student. En annan kusin och mamma! :)

Kommentarer
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0