Betygsdag

Kom hem från Gotland igårkväll. Vi har haft det jätte kul och nu vill jag ännu mindre lämna klassen om 8 dagar. Vi har till och med spelat fotboll hela klassen.  Ni kanske får lite bilder senare!
Igåtkväll när jag kom hem gjorde jag spanska och idag så gjorde jag klart en träslöjd utvärdering och en so uppgift. 
På spanskan fick vi gooodis, yum! Vi spelade in det sista för spexet och ska redigera imorgon.
Efter skolan tänkte jag träna men blev inte riktigt så hehe, drog till stan med mamma. Där jag köpte balsam tillbalsammetoden och ett par skor till avslutningen. Kanske har de imorgon på min kusins student. Vi gick i tre affärer utan att hitta rätt skor och i fjärde hittade jag tvåpar jag gillade. Så stod och velade i minst 15 minuter. Det blev iaf klack och jag tycker att jag är asgrym som kan gå i klack när jag typ aldrig gjort det tidigare.
Väl hemma blev det en dusch och nu ska jag nog snart sova.
Vi körde "vem kan stanna längst i det kalla vattnet"-tävling första kvällen. Jag, Erika och två killar tävla. Jag hade ju bestömt mig för att vinna så jag gjorde såklart det. Hihi! :)

Kommentarer
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0