RIP Cory Monteith

När jag gick in på twitter när jag vakna var det enda man såg meddelanden om att Cory som spelar Finn i Glee är död. Jag är inte direkt ett Glee fan trots att jag tänkte börja se det. Nu kommer jag defentivit se den som att typ ära honom. Men det jag tycker är sorligast i detta är Lea. 
Lea och Cory skulle gifta sig om 2 veckor då han kom ut från rehab. De hade planerat att Lea skulle bli gravid direkt när han kom ut. De hade planerat så mycket och så bara vips så försvann allt. Lea hade planerat att ge hela sitt liv till honom trots hans drog problem, det är nog anledningen varför jag känner mig tom. Man kan aldrig vara säker på att man ska få det livet man önskar sig eller planerar. För vad som helst kan komma i vägen.
 
Ett fan tweetade detta vilket jag tycker var as sorligt. 
Inbäddad bildlänk
Inbäddad bildlänk
GÖR DETTA!!
Inbäddad bildlänk
Tror detta är Corys sista Glee avsnitt...
Inbäddad bildlänk
Inbäddad bildlänk

Kommentarer
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0