PLL

Okej, vet att jag inte är så aktiv men jag gör inte så mycket intressant just nu förutom att jag varit till Gränna, Kolmården och bott på samma hotell som Spaniens damer. Berättar kanske mer sen. Men idag så har jag sett filmen Epic på bio med familjen. Den var MYCKET bättre än jag trodde. Ville hellre se den på engelska eftersom Josh Hutcherson hade en röst i den men när man har en 8årig brorsa som inte ens börjat med engelska i skolan blir det svenska.
Men iaf, jag har tänktatt se Journey 2 med Josh och Vaness Hudgens MEN det finns ju en före men vet någon om man måste se den innan tvåan?????
Jag har även sett det nyaste PLL-avsnittet. SPOILERS FÖR SÅDANA SOM INTE SETT DET!!!!!!!
Men detta avsnitt var såååå frustrerande!!!!! För Stackars Hanna, hon försökte bara hjälpa och A satte dit henne. Och Aria, för att hon låg med sin lärare är hon ingen slampa eller jävlar! Tycker de Mike gjorde var bra men han kan ju åka dit för det.. Och såklart att Emily inte är skyldig man ser ju att det är en mask!!!!! Den är ju as glansig och har inte så mycket levande drag!!!
Det är sådana här avsnitt som får mig att fastna för serier!!!!!
Så uppenbart att det är en mask!!!!!!!

Kommentarer
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0