Onsdag

Idag har jag jobbat igen(gud vad vuxet det låter...jag gillar det inte!). När jag kom på förmiddagen var det INGET att göra men vid 11-tiden åkte jag och en annan runt lite till olika ställen i kommunen eftersom de vuxna som jobbar där jobbar för kommunen. När vi kom tillbaka vi ett åt jag lunch sedan satt jag i kiosken som jag gjorde typ resten av dagen. Jag tycker att det är kul att var i kiosken. Vi fick även sluta en kvart tidigare(vet att det inte är mycket men det är något.)
Efter det har jag inte gjort något speciellt. Men jag har äntligen sett "Du gör mig galen", den var lite sämre än jag trodde men den var bra :)
Nu blir det nog ett nytt avsnitt av PLL :)
Life | via Tumblr

Kommentarer
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0