Jobbjobbjobb

Idag har jag jobbat som ni ser inlägget innan. Det har varit mulet och små regnat lite så jag har gjort lite grov jobb och spelat minigolf(hihi). Eftersom vi inte hade några gäster i mitten av eftermiddagen så fick jag sluta tidigare. när jag kom hem tog jag en promenad med Charlie. Sedan har jag sett ett PLL avsnitt och klart hela serien av Greek. 
 
Serien handlar mycket om framtiden men framtiden är inte direkt vad jag brukar gilla att tänka på. Men jag vet inte... Jag har iallafall diskuterat med några på twitter och jag har beslutat att framtiden ger mig huvudvärk. Haha bra slutsats va? :)
 
Nu blir det antingen film eller Vänner vet inte riktigt, eller till och med ett greek avsnitt:)
 

Kommentarer
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0