And they tell you that you’re lucky. But you’re so confused, 'cause you don’t feel pretty, you just feel used.

Gud vad jag är lat! När jag vaknar så tror jag att klockan är nio när den i verkligheten är tio, halv elva. Då går jag upp och äter frukost och sedan liggar jag där i några timmar.
Idag lyckades jag iallafall få mig själv att träna med Malin och Kicki. Vi joggade och powerwalkade. Efter kördevi lite styrka utomhus. Väl hemma dammsög jag nästan hela nedervåningen.
Ja det var min dag. Inte så mycket osm händer. Juste fick nyligen reda på att min bebis(kamera) är klar på lagning så kanske hämtar henne imorgon.
Снимки на Dear Heartbreaker | via Facebook
Nicholas Sparks är en vis man.

Kommentarer
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0