3 Bloggar jag läser

Nathalie Dahlström
 
Har inte följt bloggen så länge men den är väldigt bra. Den handlar om 18åriga Nathalie och hennes liv i Stockholm. Hon lägger upp fina bilder från hennes vardag.
Elin Östman
 
Denna blogg har jag följt ett tag. Elins blogg handlar om hennes17åriga liv och serier som t.ex. Vänner och PLL. Den är väldigt bra och hon har en blogg med lite mer blider som är fina, klicka HÄÄR.
 
 
Detta är en blogg om en norsk bloggare som typ dyker uppöverallt, weheartit, instagram och tumblr. Hennes blogg har väldigt fina bilder på outfits och hennes blogg är väldigt rolig. Designen är också väldigt enkel och stilren.
 
 
 
(Japp jag har tråkigt!)

Kommentarer
Postat av: Elin

hahahah men söt! Jag läser också krisssy haha, hon tar väldigt fina bilder men är så sjuuukt smal nästan läskigt jue :O åh vill också ta massa bilder nu :D

2013-07-04 @ 12:27:00
URL: http://hallonflickan.bloggagratis.se
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0