The truth is you don't know what is going to happen tomorrow. Life is a crazy ride, and nothing is guaranteed

Så ja suprise, jag är inte bara beroende av bilder från weheartit och tumblr utan också massa olika coola citat.

Idag har jag inte gjort flera saker jag tänkt att göra men jag har också gjort saker jag tänkt att göra.
Jag har klippt mig vilket VERKLIGEN behövdes. Hon som klippte det plattade mitt hår eftersom det är vågigt och jag blev faktiskt sjukt kär hur mitt hår såg ut plattat. Haha, kanske ska köpa mig en plattång och börja platta eller så slutar jag förstöra mitt hår med allt sådant. 
Jag har även tränat, jag vet att jag är sjukt duktig. 
 
That's my day. Hoppas på sol imorgon. För Malin och Adina jag behöver en ny headerbild!!!!! 
Ebadda2f002b1aa951265c54_large
VILL ATT MIN KAMERA SKA BÖRJA FUNKA SÅ JAG SLIPPER LÄGGA UPP BILDER FRÅN WEHEARTIT!!!

Kommentarer
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0