Rullstolsidrott

Idag hade vi sjukt rolig idrott. VI hade rullstolsidrott där vi bland annat spela rullstolsrugby. Det var svårt men så jäkla kul. 
På vägen hem halak jag, det är en sak jag hatar med vintern. Isen som gör att man halkar, jag ät klumpig nog som det är.
Nu på kvällen har jag inte gjort så mycket trots att jag borde göra massvis med saker.
 
Men igår så hade gymnastiken uppvisning och det var den sist gymnastiken för det här året. Min gymnaster är ju så underbara att det fixa en liten present till mig. Trots att jag börja misstänka att de tänker göda mig. För i somras fick jag massa godis av dem och nu fick jag massa choklad. Inte för att jag klagar direkt.
Jag fick chokladen i en synsam påse haha.

Kommentarer
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0