Any man who can drive safely while kissing a pretty girl is simply not giving the kiss the attention it deserves.

(Albert Einstein is a wise man, everybody.)
 
Idag var sista normala skoldagen för det här året.
Först hade vi digitalt skapande som var väldigt kul. Jag arbetade med Amanda och vi testa massa olika nya saker.
 
Sedan efter lunch blev det naturkunskapsprov. Och till mitt försvar så hade jag faktiskt pluggat men jag tror provet gick åt helvetet. Så antagligen kommer jag få mitt första F nu, men ja det finns ju en första gång för allt. Trots att det inte gick så bra så har jag endå liiite hopp att jag kanske får ett E-. 
 
Aja, jag fick iaf sluta tidigare så då gjorde jag några äranden på stan och hann hem tidigare än vad jag brukar.
Nu på kvällen har jag tränat, kollat på serier och njutit av att inte ha något mer skolarbete på typ 2 veckor.
Like I said, a wise man.

Kommentarer
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0